sofria.blogg.se

Rubrik saknas

Publicerad 2017-11-21 22:46:00 i Allmänt,

Jag har noll förmåga att kontrollera mitt humör. Är jag ledsen kan jag inte förhindra att tårarna bryter igenom, hur mycket jag än biter ihop och försöker svälja tårarna. Är jag glad syns även det tydligt men eftersom det i de flesta situationer är normativt korrekt att se glad ut så är detta inget folk så ofta reagerar på. Tyvärr anser de flesta att det är negativt att vara ärlig i sina känslouttryck på detta okontrollerade sätt men min fråga är då: vad gör man? Kommentera gärna med ett svarsalternativ om du besitter något. Ja för jag har verkligen försökt och försökt. Utan framgång.                                                                    
 
/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela