sofria.blogg.se

Med huvudet före

Publicerad 2021-08-30 00:03:05 i Allmänt,

Jag mår inte bra. Jag är ledsen. Jag är rädd. Jag är livrädd att bli utan jobb i höst. Den som inte jobbar hamnar på gatan och där vill jag inte bo...
 
För jag gillar min lägenhet och jag gillar området där den är placerad. Men jobbar man inte ihop pengar har man inte råd att betala hyran och då slängs man ut med huvudet före. 
 
Livet går ut på att överleva och det händer inte om man inte jobbar. Livet går ut på att jobba. Iallafall tills motsatsen är bevisad.
 
 
NigeriaInfoPH on Twitter: "#MiddayDialogue w/ @sparklingoracle &  @realgabanie: #DEPRESSION Survivors from a #depression support group share  their stories. How did they pull through? Tune in and share your thoughts!  #DepressionAndMe #MentalHealth 📻Listen
 
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela