sofria.blogg.se

Det enda som stoppar dig är dig själv

Publicerad 2024-09-29 22:54:28 i Allmänt,

Dagarna rinner iväg som avloppsvatten. Det har varit tre månader av ett evigt party och jag önskar jag kunde säga att jag börjar känna mig sliten.
 
Tvärtom.
 
Klart man är seg ibland, men jag får saker gjort. Allt jag vill göra gör jag. Jag orkar, har energi, ork.
 
 
Beskrivning saknas.
 
 
Jag minns när man var yngre och festade. Man var ju helt förstörd dagen efter. Låg bara i soffan hela dagen. Idag har jag både gått över en mil, cyklat, pysslat i köket, handlat och mycket mer.
 
Det enda som stoppar dig är dig själv
 
 
Beskrivning saknas.
 
 
 
Ja, det är vad det är. Som min skånska kompis brukar säga.
 
 
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela